Livrare și Achitare

Cum are loc livrarea comenzilor în orașul Chișinău?

  • De luni și până vineri, între orele 08:30 și 18:00.
  • Livrarea se face în orice colt al orașului, stabilit de dvs.
  • Fiecare comandă are o singură adresă de livrare.
  • Bunurile sunt livrate în ambalaj original de la producător.
  • Atunci când acestea ajung la adresa prestabilită de dvs., vă rugăm respectuos să le verificați în prezența curierului, apoi să semnați actul de achiziționare.
  • Orice nemulțumire ulterioară nu va fi acceptată.
  • Excepție fac doar cazurile când produsul are un defect tehnic în perioada inclusă în garanție.
  • Comanda va ajunge la dvs. în maximum 24 de ore de la confirmarea telefonică.


Care este costul livrării în orașul Chișinău?

  • Pentru comenzile mai mari de 1000 de lei, livrarea va fi GRATUITĂ;
  • Iar pentru cele mai mici de 1000 de lei, de 50 de lei.


Care este costul livrării în afara orașului Chisinău?

  • Pentru comenzile mai mari de 2000 de lei, livrarea va fi GRATUITĂ;
  • Iar pentru cele mai mici, de 100 de lei.

Important ! Pe teritoriul Republicii Moldova livrarea va fi efectuată în termen de 72 de ore, prin intermediul partenerului nostru MuviExpress.

Care sunt modalitățile de plată? 

În numerar – plata este acceptată în lei, conform prețurilor indicate pe site.

Prin transfer – pentru achitarea prin transfer, după ce se face comanda, persoanelor juridice li se va trimite bonul de plată.

Care sunt condițiile de returnare a produselor? 

  • Returnarea produselor se poate face în termen de 14 de zile de la recepționare, cu returnarea întregii contravalori achitate la momentul comenzii;
  • Dacă bunurile sunt nefolosite și sunt în ambalajul original;
  • Dacă nu au deteriorări sau zgârieturi și conțin toate accesoriile cu care au fost livrate.

În cazul în care nu se întrunesc condițiile de mai sus, compania Business Triumf SRL își rezervă dreptul de a refuza returul comenzii.

De asemenea, produsele care sunt expediate pentru retur printr-o companie de curierat, costul transportului către Business Triumf SRL este suportat de către client. Adițional, dacă se stabilește că produsele nu îndeplinesc condițiile necesare de retur, costul de transport către client este suportat de ultimul.